[Pardus-kullanicilari] Pardus tanıtımı

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
17 Ara 2006 Paz 19:05:06 EET

Biraz önce Televizyonları karıştırırken STV (Samanyolu TV)' nin ana
haber bülteninde "avcıların
son anadolu kaplanını ne zaman vurduklarını ve neslinin tükendiğini"
anlatırken, haberi  yarın itibarı ile
FTP sunucularına konulacak PARDUS'a getirdi.. Tübitak tarafından
geliştirilen milli işletim sistemi olduğunu söyledi..
İlk defa bir ana haber bülteninde PARDUS ile ilgili bir haber duyunca
çok memnun oldum..
Diğer TV kanallarını da bu konuda e-posta yağmuruna tutabilir, yarın ki
haberlerde tüm Türkiye'nin
bundan haberdar olmasını sağlayabiliriz..(Ben şimdi başlıyorum..)

Eyüp Ersan SÜLÜN

Özgür İşletim Sistemi (www.pardus.org.tr)  for freedom..