[Pardus-kullanicilari] Centrino diz üstü

Bulent Dogan skypeturkey at yahoo.co.uk
17 Ara 2006 Paz 18:48:05 EET

Kpowersave bende yüklü. Demek istediğim tam anlaşılmadı sanırım. linkte
http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=2769&start=0&sid=5e1ab3291044f46dd39f6d7eb3fc5e0e
anlatmışlar ama ben yapamadım. Benim işlemci 1.86. windozda yük bimediği
zamanlarda 800 mhz de çalışıyor. Pardus'ta sürekli %100 ve 1.86 gösteriyor.
Kolay gelsin.