[Pardus-kullanicilari] Pardus tanıtımı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Ara 2006 Paz 14:12:52 EET

Pardus 2007 nin kullanım klavuzu biz şu anki kullanıcılar olacağız başlarda
diye düşünüyorum.Pardus 1.0 ın kullanma klavuzu olmasına karşın çevremde
Pardus kurduğum arkadaşlara kısa bir not olarak neyin nasıl yapacağını
gösterir bir sayfalık print ettiğim belgeyi bırakıyor ve ne zaman
çözemedikleri bir durumla karşılaşırlarsa mail adresimi ve telefonumu
veriyordum, yine öyle olacak root nasıl olunur neyle karşılaştıklarında
hangi komutu girmeleri gerektiği, kaldırdıkları paketin yerine depodan nasıl
paket kuracakları v.s.Çok ender yanlarına gidip müdahale ettiğim
oldu.Tabibu arada Pardus 2007 nin kullanıcılara açılışının akabinde
bir kurulum ve
kullanım klavuzunun pardus.org.tr de yer alacağını tahmin
ediyorum.Gerisayım devam ediyor CD ler önümde 23 saatin geçmesini
heyecan ve
sabırsızlıkla bekliyorum ve eski pardus 1.0 üzerine temiz kurulum yaptıktan
sonra ismini veremiyeceğim bankada (reklam olmasın) krediler müdüresi olarak
çalışan arkadaşımızın beyi için Pardus 2007 kuracağım.Tabi bu arada merak
ettiğim bir konu kullanmakta oldukları laptop da winxp çöktüğü zaman
hafızasından tekrar sıfırdan kuruyormuş.Hardı nasıl böleceğim bir fikrim
yok.Tek ümidim olmazsa kendi winxp cd imden kurulumu başlatıp diski bölüp
kurmak akabinde pardus kurduktan sonra ilk partition a format atıp aynı yere
makinenin kendi winxp sini kurmak.Bol parduslu günler

17.12.2006 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: