[Pardus-kullanicilari] Pardus tanıtımı

Abdullah Tülek pardusliste at gmail.com
17 Ara 2006 Paz 02:32:04 EET

Erdinç Çataloğlu yazmış:
> Merhaba,
>
> Kararlı sürümü cd'ye kopyalayıp dağıtacak arkadaşlara bir önerim
> var.Bu cd'lere
> Kullanım kılavuzunuda koymanız çok faydalı olur.Çünkü Pardusu
> bilmeyenler kullanmakta oldukça güçlük çekebilirler.
>
> Saygılar.
>
> --
> Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr

CD kopyalayıp dağıtmak şu yönüyle mantıklı gelmiyor; okuduğum
ünversitenin bilim ve araştırma kulübü  vasıtasıyla pardus tanıtım günü
düzenlemeyi düşünüyorum  ve Pardus CD si dağıtmak istiyorum fakat
üzerine yazdığımız cd nin markası yerine pardus logosu olması daha hoş
olmaz mı? (ilk izlenim açısından) Kullanım klavuzu konusuna gelince;
çeşitli vesilelerle düzenlenmiş olan Linux şenliklerinde veya tanıtım
günlerinde yapıldığı gibi çok ayrıntılı olmayan, basılı, broşür tarzı
birşeyler olsa daha etkileyici olur diye düşünüyorum. Tek sorun bunları
nasıl ve nereden temin edebiliriz? Gerekirse cd ve baskı maliyetini
karşılayabiliriz (tabi belli bir miktara kadar, malum öğrencilik işte :)
). Bu konuda bana yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum.