[Pardus-kullanicilari] Mail hesaplarımızda Pardus imzası kullanalım.

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
17 Ara 2006 Paz 01:32:40 EET

Ä°yi geceler,
Bir ilavede benden.
Çeşitli ortamlarda bildiriler sunuyor ya da çeşitli tablolar, yazılar
hazırlıyorsanız, altına;
"Bu sunu, yazı, tablo, şekil vs... özgür işletim sistemi Pardus ortamında
hazırlanmıştır" yazabilirsiniz.
Ben sunduğum bildirilerimde epeydir böyle yapıyorum.
En büyük hayalim ise bir uluslararası bir makalenin materyal metod bölümünde
ki istatistik analiz alt başlığında rkwardı ya da pardusda profosyonelce
kullanabilceğim bir istatistik programını yazıp (Rkward for Pardus-Linux)
yayınlamak.
Hep SPSS xx for windows yazıyoruz.
Kolay gelsin..

--