[Pardus-kullanicilari] Alsa sürücü problemi

Melih Birim melihbirim at gmail.com
16 Ara 2006 Cmt 22:12:36 EET

Herkese Merhaba,

Bugün Pardus 2007 RC yi kurdum, üzerine Beryl de kurdum, tıkır tıkır
çalışıyorum. Fakat ses kartını tanıtamadım. Bana ses kartını nasıl
tanıtabileceğimi anlatan bir doküman ya da mail atabilir misiniz? Şimdiden
teşekkürler.

pisi info kernel
Paket depoda bulundu:
Ad: kernel, versiyon 2.6.18.5, sürüm 66, inşa 31
Özet: Pardus için Linux çekirdeği
Açıklama: Uniprocessor Linux kernel for Pardus Linux
Bileşen: kernel
Sağladıkları: System.PackageHandler System.Package
Bağımlılıklar:mkinitramfs splashutils splashutils-misc splash-theme
baselayout
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 1.1
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 41688770
Ters bağımlılıklar: nvidia-kernel acerhk qc-usb-messenger rt73 lmpcm_usb
rt2570 m560x ltmodem hsfmodem kqemu eciadsl rt61 pwc yali ipw3945 sysprof
acx100 fuse rt2400 ndiswrapper madwifi-ng slmodem lirc gspca rt2500
nvidia-kernel-old alsa-driver hcfpcimodem ungrab-winmodem

pisi info alsa-driver
Paket depoda bulundu:
Ad: alsa-driver, versiyon 1.0.13, sürüm 17, inşa 37
Özet: ALSA çekirdek modülleri
Açıklama:  Gelişmiş Linux Ses Mimarisi (ALSA) Linux işletim sistemine ses ve
midi fonksiyonelliği sağlar. ALSA'nın, her türlü ses arayüzüne etkili destek
vermek, tam modüler ses sürücüleri sağlamak, SMP ve evresel tasarım,
kullanıcı alanı kütüphaneleri ve eski OSS uygulama arayüzüne destek vermek
gibi önemli özellikleri vardır.
Bileşen: kernel.drivers
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:kernel
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 1.1
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 4699562
Ters bağımlılıklar:

--
Simplicity -the art of maximising work not done- is essential.