[Pardus-kullanicilari] tanıtım

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
16 Ara 2006 Cmt 17:50:45 EET

Sevgili Öğretmenim,
Bende Teknik Öğretmenim..Tabiki müfredata uyacağız..Ben de diyorum ki
aynı müfredatı Windows yerine Pardus'a, MSOffice yerine Open Office'e
uydurun..Hiç kimse, hatta müfettişler bile size bir şey diyemez.. Hem
bakanlık teknik okullarda Modüler eğitime geçti..Modüler eğitim daha
esnek bir müfredat içeriyor..Ayrıca Modül kitaplarını bakanlık okullara
göndermedi..Okullar keni imkanları ile bunları çoğaltacak..

Eyüp Ersan SÜLÜN
Teknik Öğretmen

Özgürlük için.... www.pardus.org.tr

Celalettin AKARSU yazmış: