[Pardus-kullanicilari] tanıtım

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
16 Ara 2006 Cmt 17:05:29 EET

evlendirme dairelerine cd ler konmalı. hem evlenen ciftlere milli işletim
sistemizi :) hemde nikah şekeri alan davetlilere şekerin yanında
dağıtılmalı.her nikah dan once nikah memuru eşliğinde kısaca nasıl
kullanılacağıda kısaca anlatılmalı.

16.12.2006 tarihinde Eyup Ersan <eyupersan at gmail.com> yazmış: