[Pardus-kullanicilari] Bluetooth ile telefon görüşmesi

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
16 Ara 2006 Cmt 14:05:02 EET

Merhabalar,

Bluetooth Sunucusunu açıp cep telefonum olan Nokia 6230 ile bağlantıyı
kuruyorum, dosya aktarımı da yapabiliyorum. Fakat benim istediğim şeylerden
bir tanesi ise bilgisayarımın mikrofonu ve hoparlörünü "bluetooth
kulaklık/mikrofonu" olarak kullanarak telefon görüşmesi yapmak. Bluetooth
sunucusunda telefondaki servisler kısmını açınca bu iş için "Audio Profili"
şeklinde bir şey gördüm. Ona girmeye çalışınca şu hatayı verdi:

BluetoothKulaklıklı Mikofon Profili
Could not stat
sdp://[00:12:62:c6:83]/params?name=emre&rfcommchannel=12
Unknown device

Diğerlerinde de sadece dosya alışverişi kısmı çalışıyor, gerisi benzer
hatalar veriyor.

Kmobiletools programında ise bluetooth eşlemesi yapmasına rağmen
bilgisayarda tanınan cihazlar kısmında liste boş:
/dev/rfcomm0
..
/dev/rfcomm9
şeklinde bir liste var, ileri tuşuna basınca çıkan cihazlar listesi boş.

İstediğim şeyi yapabilir miyim, yoksa henüz desteklenmiyor mu?

Teşekkürler...

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr/