[Pardus-kullanicilari] Pardus askere alındı.

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
16 Ara 2006 Cmt 10:08:15 EET

Konu başlığına bakıp bir anda üzüldünüz değil mi :)
Ekipteki geliştiriciler askere alınmadı.Merak edip,heyecanlanmayın.
Bugün Cumhuriyet'te çıkan bir haberin başlığı bu.
'Silahlı Kuvvetler ,ASAL'da ulusal işletim sistemi kullanacak.Sırada okullar
var.
PARDUS ASKERE ALINDI
Pardus Hollanda'dan İtalya'ya,Fransa'dan Azebaycan'a kadar
yayıldı.Pazartesiçıkacak olan yeni sürümünü Hintliler bile
sabırsızlıkla bekliyor.'
Yazının ana başlıkları bunlar.Gerisini gazeteye haksızlık olur diye
yazmıyorum.
Bir de resim altındaki yazıyı aktarayım:
'Sloganları:Türk'ün gücünü dünyaya duyuracağız.
Pardus'la hedeflerinin 'çok büyük ve küresel' olduğunu belirten
Tekman(solda) şöyle konuştu:'Bizim teknolojideki amacımız,kolay
kullanılabilmesi.Dünyada 400'ün üzerinde Linux dağıtımı (özgür yazılım)
var.Pardus da bunlardan biri.Dünyanın her tarafında Pardus kullanılmaya
başlıyor.İlk beşe rahatlıkla girebiliriz' Bir avuç gençle yola çıktıklarını
söyleyen Tekman,'Türk'ün gücünü Linux camiasına ve tüm dünyaya göstermek
istiyoruz' dedi.'
Yazıda ASAL'ın 2007'den itibaren 625 adet sunucu ve 4500 bilgisayar alacağı
ve bu alımlarda ana işletim sisteminin Pardus olacağı vurgulanıyor.
Yazıdaki 'bir avuç genç'e sayın Hüseyin Bilen'in de dahil olduğunu
düşünüyorum :)
İyi haftasonları.
Saygılar,sevgiler.

--