[Pardus-kullanicilari] Pentium3 bilgisayarlara Pardus 2004 RC kurulumu

Ali Tunca Tüfekçibaşı alituncat at gmail.com
15 Ara 2006 Cum 23:06:55 EET

Merhabalar;
Ankara'da bir firmada donanım işiyle uğraştığım için elimdeki
b.sayarınişlemci ve anakartı hariç donanımı pek sık olmasada değişime
uğruyor, eğer
Ankara'da iseniz ihtiyaç halinde  size yardımcı olobilirim. Teşekkürler.
İyi akşamlar

15.12.2006 tarihinde ertugrulerata <ertugrulerata at gmail.com> yazmış: