[Pardus-kullanicilari] Amarok

cihan kaya kayacin at gmail.com
15 Ara 2006 Cum 20:55:27 EET

şarkı adına sağ tıklayıp 1 şarkı için bigileri düzenle saçanağini seçin.
çıkan pencerede şarkıyla ilgili istediğiniz bilgileri düzenleyebilirsiniz.
çıkmayan Türkçe karakterleri yeniden girerek değiştirebilir, alt kısımda
bulunan ileri/geri seçenekleriyle diğer şarkı bilgilerini de
düzenleyebilirsiniz. yanlız bunu yapabilmeniz için şarkılar fat32 sürücüde
olmamalı(ntfsyi denemedim). ve ayrıca linux sürücülerde olan şarklıların
izinleri normal kullanıcıda olmalı.

13.12.2006 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: