[Pardus-kullanicilari] İnternet Cafeler için Artık PARDUS Zamanı

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Ara 2006 Cum 16:16:36 EET

İnternet kafelerde yeterli bilgiye sahip olan insanlar olsa bu çocuk pornosu
skandalı kolayca çözülebilir. Ağ'daki bilgisayarlar direk internet'e çıkmak
yerine o internet kafede bulunan bir sunucu üzerinden çıkış yapsalar her şey
çözülür. Sunucu'da transparan proxy olur. Gelen ve giden tüm içeriği kontrol
eder ve filtreler...