[Pardus-kullanicilari] İnternet Cafeler için Artık PARDUS Zamanı

Onder OZ oz_o at yahoo.com
15 Ara 2006 Cum 11:09:57 EET

cocuk pornosunun bu kadar gidiklanmasinin altinda bir bit yenigi oldugunu dusunuyordum, netekim dogru imis. Yazik..

Bu arada pardus'a uyarlayabilecegimiz bir filtre programi var mi? gozunuze carpan oldu mu? F as in freedom da cocuklari free birakmak o kadar da dogru degil galiba:)

Onder "Yumurcak" OZ
Http://www.gundebir.net - Klavye Mahsulleri Ofisi
"Ofis milletin kara gun dostudur."