[Pardus-kullanicilari] cd yansı adresi

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Ara 2006 Cum 00:28:45 EET

Kullanıcılar resmi yansı adreslerinden indirdiklerinde bir güven
duyacaklardır. Herhangi bir sunucudan veya yansıyı sunan kişiden olmayan
problemlerden dolayı (eksik indirme vs.) Pardus'u kuramama, atıyorum
kurarken disklere zarar verme durumunda cd'yi nereden indirdiği sorulup
resmi olmadığı anlaşılabilir ve bu kullanıcının güveninin sarsılmasına neden
olur. Tabiki de özgür bir proje ve gerekenleri yaptıktan sonra yansı
oluşturabilirsiniz, sorun yok.

15.12.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: