[Pardus-kullanicilari] İnternet Cafeler için Artık PARDUS Zamanı

selim ok selimok at gmail.com
15 Ara 2006 Cum 00:09:16 EET

Zaman herseyin ilacidir, düsüncelerde degisir, aliskanliklarda... Inaniyorum
ki, cogumuz pardus'u görmeden önce linux hakkinda bu kadar olumlu
düsünemiyorduk. Simdi durum tam tersi, nefret degil ama bir yüz burma
ifadesi olusuyor windows görünce, hatta acikca söylemeliyim ki baska linux
dagitimlari icinde ayni seyi hissediyorum, onlarda bana pardus'un verdigi
hazzi vermiyorlar. Iste bu nedenle bircok insan pardus'u görmeden bu hissi
anlayamaz..
Imkanlarim cok yetersiz oldugundan sadece 1 kere buradaki ögrenci derneginde
arkadasin dizüstü bilgisayarinda birkac arkadasa gösterebildim pardus'u,
etrafimdaki 7-8 kisinin tamami, benden kurulum cd'sini istedi, daha önce
benimle alay eden bir arkadasim cok ciddi sekilde fikrini degistirdi...
Bunlar bir görüste bir kac dakikalik izlenim sonunda olusan seyler... Varin
bilgisayari pardus ile ögrenen birinin nasil hissedecegini siz düsünün...
Iste bu yüzden diyoruz ki, "Egitim sart!" :) Okullara girmeden, internet
kafelere girmesini beklemek, istemek biraz yanlis. Heleki bu internet kafler
oyun kafeler'e dönmüs durumdaysa!

Iyi calismalar,
Selim

14.12.2006 tarihinde Melih Birim <melihbirim at gmail.com> yazmış: