[Pardus-kullanicilari] reklam haberleri

selim ok selimok at gmail.com
14 Ara 2006 Per 18:41:05 EET

Ben sikayet mektuplari serime ntvmsnbc.com'a bunu haber vererek devam ettim,
cünkü kendiler daha öncekilerde haberimiz yoktu bizi bilgilendiren yoktu vs.
dediler. Bende acik kaynak projeleri böyle olur, illede gelistirici haber
vermez, kullanicilarda haber verebilir size dedim. Hatta pardus konusunda
cikacak her haber konusunda sizin ücretsiz muhabiriniz bile olabilirim
dedim, ama ses soluk cikmadi. Bakalim yakinda anlariz kim ak kim kara... :)

Selim

14.12.2006 tarihinde sacit uğur özsan <sacitugurozsan at mynet.com> yazmış: