[Pardus-kullanicilari] Yedekleme

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
14 Ara 2006 Per 15:31:45 EET

Home dizinindeki gizli dosyaları (.) karakteri ile başlayanları cd'ye
yazdırır ve tekrar geri getirmek istediğinizde bunları home dizininize
kopyalarsanız istediğiniz ayarları tekrar elde edebilirsiniz. Bir başka
önerim ise, sistemi ayrı bir partition'a kurup, home dizinini başka bir
partition'da tutmaktır. Tabi bunun için şu an çaba sarfetmenize gerek yok,
sadece başka bilgisayarlara kurarken bunu göz önüne almanız açısından
söyledim.