[Pardus-kullanicilari] Ati ekran kartında 3d özelliğinin açılması hakkında...

ert76 ert76 ert976 at gmail.com
13 Ara 2006 Çar 21:55:10 EET

Merhaba bazı arkadaşlar ati ekran kartında 3d özelliğinin açılması ile
ilgili sorular soruyorlar.  Benim ekran kartım ati 9550.
Ben  pardus  2007  (beta2 ve rc) sürümlerini yüklediğimde 3d özelliğinin
otomatik olarak açık geldini gördüm. Masaüstündeki sistem kısayoluna
tıkladığımda orada 3d açık gösteriyor. 3d oyunları açtığınızda da açık
olduğunu hissediyorsunuz. Benim tavsiyem kapalı olarak görüyorsanız
sürücüyü yüklemeye uğraşın, eğer açık ise zaten gerek yok.