[Pardus-kullanicilari] Pardus açılış sorunu

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
13 Ara 2006 Çar 21:31:40 EET

13 Ara 2006 Çar 21:20 tarihinde, evrim uzunburun şunları yazmıştı:
> Bilgisizliğimden dolayı, sorunun üzerine daha fazla gidemediğimden pardus
> 2007 RC'yi yeniden kurdum; sorun çözüldü!..
>
> Ancak bu konunun tartışılmasında yarar var.

Pardus 2007 ile birlikte paket-yöneticisi ön tanımlı olarak indirdiğiniz
paketleri önbellekte saklamayacak. Kurulum ya da güncelleme işi bittikten
sonra önbellekteki tüm paketler silinecek. Böylece ön belleğin zamanla
diskinizi doldurması sorunuyla karşılaşmayacaksınız. Seçiminize bağlı olarak
ön belleği belirlediğiniz sınırlarda da tutabilmeniz mümkün olacak.

- Faik