[Pardus-kullanicilari] Ekran karardı !!!

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
13 Ara 2006 Çar 17:26:01 EET

Nuri Sevinç wrote On 13-12-2006 17:24:
> Ati sürücüsünü yüklemeye çalışıyordum şimdi hatırlamadığım bir sitedeki
> tarife göre kurulumu yaptım ve sanırım en son nvidia-config komutunu
> çalıştırdım. Ayarları kaydetti xorg.con.backup diye eski ayarlarıda
> sakladığını belirten bir msj verdi sonra ki adım KDE yi resetledim daha
> sonra bir daha açamadım. Açılırken ekran kararıyor.
>
> Çalışan CD ile açıp eski ayarları yerine koyayım dedim ancak bu seferde
> pardusun bulunduğu partition u mount edemedim.

Ati sürücüsü kuruyorsanız adında nvidia geçen şeylerle işiniz olmaması
lazım. Yaptığınız şeyleri tekrar gözden geçirseniz iyi olur.

Sistem siyah ekranda kaldığında ctrl-alt-f1 tuş kombinasyonu ile konsola
geçebiliyorsanız eski konfig dosyasını yerine koyabilirsiniz.

Bir deneyin olmaz ise tekrar sorun.

Kolay gelsin.