[Pardus-kullanicilari] Pardus açılış sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Ara 2006 Çar 15:01:49 EET

Arkadaşım
Kolay gelsin güncellemelerden kaynaklandığını sanmıyorum kurulacak
paketlerden makinenin ekran kartı nvidia değil ve bu pk leri kurduysan kde
de bozulmalara neden olabiliyor Açılışta konsola düştüğünde startx komutunu
verip çıktıyı mail atarsanız yardımcı olacak arkadaşlar daha kolay bir
öneride bulunabilir.Kolay gelsin

13.12.2006 tarihinde evrim uzunburun <evrimuzunburun at gmail.com> yazmış: