[Pardus-kullanicilari] pardus gelistiricilere bir soru....

recep ozmen recepozmen at gmail.com
13 Ara 2006 Çar 10:07:09 EET

arkadaslar, mozilla firefox 2 kullaniyorum. firefoxun indirme arayuzu ile
internetten bir dosya indirdigimde. masaustune kaydediyor. buraya kadar
hersey yolunda ama gelgelelim o indirme arayuzunden indirdigim dosya icin ac
secenegine tikladigimda hicbirsey olmuyor. bunu bir hata olarak gireyim mi?.
ayrica yine internetten bir dosya indirdigimizde birlikte ac secenegi
cikiyor ve  acacagim programi seciyorum tamam a tikladigimda yine hicbirsey
olmuyor. bunu da hata olarak gireyim mi?. iyi gunler.