[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 11, Konu 194

Murat SANDIKCI murat.sandikci at cbox.com.tr
13 Ara 2006 Çar 09:31:42 EET

Pardus tanıtımı konusunda
Yerli pc üreticisi olan bir bilişim firmasında üretim ve ar-ge müdürlüğü
görevi yapmaktayım. 1 ay kadar pardus işletim sistemini değişik
konfigrasyonlarda test etme imkanı buldum birkaç sürücü dışında sorun
yaşamadım. Ürünlerimizde daha önce verdiğim değişik Linux sürümlerini iptal
edip, testlerden sonra pardus işletim sisteminin dağıtımına karar verdim.
Yerli yazılımız olan pardus işletim sisteminin dağıtımında katkıda
bulunacağıma inanmaktayım.
Herkese teşekkürler..