[Pardus-kullanicilari] Pardus Tanýtýmý

Deniz Silahcilar deniz.silahcilar at linux.org.tr
12 Ara 2006 Sal 23:34:07 EET

12.12.2006 tarihinde Tevfik Ozden <tevfikozden at gmail.com> yazmış:

> [...]
> kullanması beklenmemelidir.
> - Korsan yazılım kullanmanın ne anlama geldigini  bilmeyenler  ya da
> görmezden gelenler  hangi tehditler ile yaşadıklarının  farkında bile
> degiller.
> - 150  bin YTL  ye   kadar  para cezası  ve 6  yıla kadar hapis...
> -  Normal  bir vatandaşın hayatını söndürecek şidette cezalar...
> - Adam vursanız, sokaktan geçen bir adamı öldüresiye dövseniz,sakat
> bıraksanız veya trafik kazasında ölüme sebebiyet verseniz işlediginiz bu
> suçların cezalarından  kaçak windows işletim sistemi kullanımı cezası kadar

Acaba  bu cezalar  hiç uygulanmış mı ? Kapalı alanlarda sigara içmekten
(yanlış hatırlamıyorsam) 6 yılda sadece 4 kişiye ceza kesilmişti. Cezası
idamda olsa uygulanamadığı sürece o cezaların bi anlamı yok. Yarın
uygulanmaya başlansa çok değil 1 aya kadar ülkenin yarısı pardusa
geçer,bizde hiç tanıtım manıtım uğraşmak zorunda kalmayız kendileri koşa
koÅŸa gelirler :)

- Hayret ki  ne hayret,bu cezaları hangi zavallı koymuş ki kitaba ...
> - Laf aramızda windows harika bir işletim sistemi
> - Yeni kullanıcılara bilgisayar kullanımında müthiş kolaylıklar saglıyor
> - Ama bilgisayar okullarda verilen  bilgisayar derslerinin tamamının
> windows işletim sistemi üzerine kurulu olması kabul edilemez,ötesinde
> zavallılık sayılabilir.

+1

- Bir Türk büyügümüz bu toplumun % 70 i ( dilim varmıyor ) ... demiş...