[Pardus-kullanicilari] open office

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
12 Ara 2006 Sal 18:34:51 EET

-Burdaki sorun nedir,OOffice türkçe kullanıma izin verir.
-Büyük bir ihtimalle ayarları karıştırdınız
-Veya başka bir yerde (Excel vb.) yapılan dosyalar ile çalıştınız
-Yeni bir dosya yaratın ve türkçe yazarak kaydedin
-Sonra o dosyayı açın bir deneyin
-Türkçe fontların çalışması gerekli aksine imkan yok
-Problemi bir anlatın...

12.12.2006 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: