[Pardus-kullanicilari] Sistem açýlýþýnda sorun

Ýhsan Can canihsan at gmail.com
12 Ara 2006 Sal 18:15:01 EET

Pardon yanlış anlaşıldım galiba.Sorun grub sorunu değil.Ben zaten sistemi
biostan seçip öyle grub'u açıyorum.Grub menüsünde sadece pardus var.Ve buna
razıyım.Asıl dert grub menüsünden pardusu seçip boot etmeye başladığında bir
yerde üçakılıp kalması.Nedeni hakkında da hiç bir fikrim yok.Bu konuda bir
seçenek sunmanız gerekiyor.

10.12.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: