[Pardus-kullanicilari] Pardus Tanýtýmý

Murat Þenel muratasenel at gmail.com
12 Ara 2006 Sal 17:57:37 EET

 Yardım demişken, forum ve mail list'lerin haricinde, konversation
kullanarak* *irc.freenode üzerinden #pardus kanalını da kullanabilirsiniz.
Bu listeye üye 1000 küsür kullanıcı mevcut ama #pardus kanalına gelen en
fazla 25 kiÅŸi.
IRC üzerinden bazen çok daha hızlı yardımlaşma sağlanabiliyor bazen.

Kolay gelsin
**
*
*