[Pardus-kullanicilari] vmware üzerinde kurulu 2007rc ile network problemi

Cüneyt Sert cuneyt at me.metu.edu.tr
12 Ara 2006 Sal 13:25:56 EET

daha önceki birçok pardus sürümünü vmware üzerinde kurup denedim.
hiçbirinde network bağlantısı ile ilgili bir problem yoktu. otomatik ip
alan klasik bir ethernet bağlantısı. ama 2007rc ile network bağlantısı
hiç çalışmıyor. ağ yöneticisi ile bağlantıda bir problem görünmüyor, bir
ip adresi aldığını iddia ediyor, ama firefox veya konqueror ile hiçbir
sayfayı açmak mümkün değil. wmware network bağlantısı için birden fazla
seçenek sunuyor (bridged, nat, host-only), hepsini denedim, ama sonuç
alamadım.
cüneyt