[Pardus-kullanicilari] Ses kartı sürücüsü

Hayrullah COŞKUN coskunhayrullah at gmail.com
12 Ara 2006 Sal 00:00:38 EET

aynı sorunla bende karşılaştım realtekden indirdiğim sürücü sorunsuz çalıştı
isterseniz tekrar instal edin instal bittikden sonra size makinedeki
kardları arayacağını söyleyecek arattırın muhtemelen sorunsuz görecek yes
diyip çalıştırın eğer yüklem sorunsuz olup da bahsettiğim ekran gelmiyorsa.
siz konsol ekranında alsaconf  komutunu girin eğer doğru kurulmuş ise orda
kartı göreceksiniz.Kolay gelsin.