[Pardus-kullanicilari] pardus - dergi

selim ok selimok at gmail.com
11 Ara 2006 Pzt 23:58:08 EET

Valla unide sayfa sayisina göre (siyah beyaz olmak kaydiyla) 5-10 kopya
cikartir saga sola dagitirim yani, özelliklede türklere, hatta belki
almanca'ya cevirip dagitirim ögrensinler diye :) Ama icerige yardim edemem
cünkü kendi bilgisayarim yok :(

Söyle birsey var, böyle seyler genelde cok zordur, bu güne kadar baslamis
ama bitmemis onlarca belki yüzlerce diyim bu tür projeye rastladim, ama
denemekten zarar gelmez derseniz olur.

Ama herseyden önce gercekten de pardus-wiki'yi güncel hale getirmek en
önemlisi...

Selim