[Pardus-kullanicilari] pardus - dergi

Onder OZ oz_o at yahoo.com
11 Ara 2006 Pzt 23:51:35 EET

Aslında söyleyeceklerim gruba olacak,

Kelimelere nasıl başlayacağımı kestiremeyince böyle olabiliyor. Ancak gördüğüm kadarıyla hepimiz az buçuk burada bir şeyler yapmak için uğraşıyoruz. Herkes birbirine yardımcı olmaya çalışıyor ki bu gerçekten harika bir şey, en azından kendi dilimizi konuşan insanlardan yardım alabiliyoruz, gidip elin İngiliz'inin Fransız'ının sitelerinde çözüm aramak yerine böyle bir platformda  paylaşıyor olmak, gerçekten çok güzel.

Tanıtım için dergi gerekli midir? Evet, bence de gereklidir. IDG-UFT'nin PCWORLD'undan çok şey öğrendim ben, inkâr edemem.

Elimizde SCRIBUS gibi bir aracımız var. GIMP'imiz, INKSCAPE'miz var. Hani derler ya, yağ var, un var, su var, ne bekliyorsun? helva yapsana diye.

Hem, bu programların muadilleri kadar iyi olduklarını göstermenin de bir yolu olamaz mı bu?

Kendi dergimizi neden kendimiz çıkartmıyoruz?

Scribus ile mizanpaj, Gimp ile fotoğraf düzenleme, Inkscape ile vektör grafiklerini ve/veya yazıları oluşturamaz mıyız?

Diyeceksiniz ki çok para.. Baskısı filan..

PDF yapalım? herkes 2-3 kopya kendi yazıcısından oluştursun dağıtsın etrafa..

"Yaparız anassatiyim!" diyorsanız ben varım!

(yayıncılık ile ilgili kanunları bilmiyorum, ille de aramızda bir avukat arkadaşımız vardır, bizi bilgilendirecektir diye düşünüyorum)

Önder "Yumurcak" ÖZ
Http://www.gundebir.net - Klavye Mahsulleri Ofisi
"Ofis milletin kara gün dostudur."