[Pardus-kullanicilari] Bilgisayar Kapanmıyor

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
11 Ara 2006 Pzt 20:27:04 EET

Sn,Fatih Aşıcı nın belirttigi işlemi üç kere arka arkaya tekrarladım
- Durum degişmedi
- Pardus bilgisayarı kapatmıyor ( Sistem kapanıyor,bir müddet sonra
kapanıyor gibi klikliyor ama neticede yeşil ışık açık kalıyor açma kapama
dügmesine bir müddet basılı tutup bilgisayarı kapatıyorum )
- Padus yeniden başlat ile bilgisayarı önce kapatıp sonra yeniden
başlatıyor.
Durum Bu...

11.12.2006 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih.asici at gmail.com> yazmış: