[Pardus-kullanicilari] Bilgisayar Kapanmıyor

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
11 Ara 2006 Pzt 18:35:52 EET

Bir arkadaşımda da bu sorun vardı. Bilgisayarı kapat deyince, tüm işlemler
yapılıyor, en son
Konsolda
System halted.
yazıyor ve öylece kalıyor, bilgisayar kapanmıyor. Ancak kapatma tuşuna elle
6sn basınca kapanıyor. Neden olabilir? Fikri olan var mı?

Tevfik beyin sorunu aynı mı acaba?

11.12.2006 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> yazmış: