[Pardus-kullanicilari] grub

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
11 Ara 2006 Pzt 13:11:43 EET

Merhabalar,

Bu durum normal. Kernel(çekirdek) güncellendikçe grub ekranına seçenek
eklenir. Böylece yeni kernelde sorun yaşarsanız eski kernelle sistemi
başlatma imkanı tanınmış olur.

Eğer yine de istemiyorum eski kerneli diyorsanız:

http://www.pardus-wiki.org

Burada arama kısmında
NASIL:Açılış Ekranında Değişiklik Yapmak
yazıp Git tuşuna basın.
Orada anlatıldığı şekilde belirtilen dosyayı açıp silmek istediğiniz kernele
ait satır öbeğini silin.

title=..Pardus RC(eski kernel)
initrd=... ...

arasını yani.