[Pardus-kullanicilari] MS Virtual PC enstalasyonu...

Osman Tartanoglu osmanta at gmail.com
11 Ara 2006 Pzt 06:25:42 EET

Kullanmakta olduğum IBM ThinkPad laptop makinama önce MS Virtual PC daha
sonrada ilk virtual PC olarak Pardus işletim sistemini yükledim.
Herşeyden önce kurulumun inanılmaz kolaylığı ve oatamtik yapısına hayran
olduğumu belirtmek isterim

SORUNUM: Laptop makinamın ekran çözünülürlüğü 1024 X 768 olmasına rağmen
Virtual PC, Pardus 600 X 800 olarak kuruldu. Bu konuda kurulum esnasında
hiç bir soru almadım. Pardus sistem ayarlarında bunu düzeltemiyorum
çünkü 600 X 800 standart VGA dan başka üst seçenek bulunmamakta. Linux
sürümü olarak ilk defa Pardus kullanmaya başladığım için bunun nasıl
düzeltilebileceğinde bilmiyorum. Bana yardımcı olabilirseniz çok "mutlu"
olacağım.

Sevgiler

/osman