[Pardus-kullanicilari] ethernet kartı

sacit uğur özsan sacitugurozsan at mynet.com
11 Ara 2006 Pzt 01:50:04 EET

kendi bilgisayarımda pardusu kurdum ve sorunsuz internet bağlantımı
yaptım, arkadaşın bilgisayarına sorunsuz kurulum yaptım ama iş internete
girmeye gelince olmadı.

pardus yapılandırma merkezinden işlemleri - ağ yöneticisi - yeni
bağlantıya girdim ETHERNET başlığı altında 88E8053 PCI-E GİGABİT ETHERNET
CONTROLLER - MARVELL TECHNOLOGY GROUP LTD. ethernet kartını tıklayıp
OTOMATİK AYARLARI tıkladım ve uygula dedim. Daha sonra kırmızı çarpı olan
bağlatıyı tıkladım ve saat dönmeyi bir türlü bitiremedim yani yeşil
tiki  bir türlü göremedim.

altında da ELLE AYARLA VE İSİM SUNUCULARI var onları da internette
araştırdım formda yazan değerleri uyguladım ama olmadı.

yardımlarınızı bekliyorum sürücüsü ve/veya elle ayarlanan kısımlar
hakkında acele yardım, herkese kolay gele