[Pardus-kullanicilari] pardus - dergi

selim ok selimok at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 23:28:48 EET

Evet bunun böyle oldugunu biliyorum. Ancak tarafsizlik sponsora göre olmaz.
Bende samimiyetlerine ve tarafsizliklarina inanmak istiyorum, pesin hükümlü
olmak istemiyorum. Bu yüzdende kendilerini uyariyorum ama aldigim cevabi
görüyorsunuz. Onlara göre suc Pardus ekibinde. Merak ediyorum acaba
Microsoft her kilini kipirdattiginda arayip ntvmsnbc'yi bilgilendiriyor mu?
Bu arada sorun sadece microsoft ile sinirli degil, daha öncede yazdigim gibi
belli markalara endeksli. Rakip markalar hic haber olmuyor, yada microsoft
hakkinda hic bir karsit haber cikmiyor dersem yalan söylerim. Bu güne kadar
o siteyi takip etmemin sebebide buydu. Ancak daha öncede yazdigim gibi sorun
son zamanlarda basladi yada ben son zamanlarda farkettim. Olmadik haberler
cikmaya basladi süphelenmeye basladim, sürekli sikayet mektuplari gönderdim
ama aldigim cevaplar hep gecistirme seklinde oldu.

Yinede asil mesele Pardus'un genel tanitim konusundaki eksikligi, bu kimin
sucu kimin eksikligi bilmiyorum ama bisey eksik iste. Umarim degisecek
bunlarda, hergün yeni güzel haberler aliyoruz, söyle google'i karistirinca
eskiden pardus hakkinda pek az sey görürdük simdi isler degismeye basladi.
Yabancilar bile ilgi göstermeye basliyor. Ama Pardus cok daha yukarilari
hakediyor. Cok daha kötü dagitimlar (bence) cok daha itibar görüyor, bunu
haksizlik olarak görüyorum.

Iyi calismalar,
Selim

10.12.2006 tarihinde Ferhat Cengiz <cerkez57 at gmail.com> yazmış: