[Pardus-kullanicilari] servisler

yusuf arla yusuf.arla at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 17:23:01 EET

Merhaba,

Ben evimde ve çalıştığım firmada pardus kullanıyorum evde sorunum yok ama iş
yerinde domain 'e giremedim

root olarak
"net rpc join -S domain -U admin%şifre"
Joined domain XXXXXXXX
komutu ile domain ' e giriyor. Herseferinde bunu yapmay zorundamıyım, asıl
sorum bunu nereye yazıyor ?

Domain içindeki serverlarada ortak paylaşımlı dosyalarımız var her girişimde
kullanıcı ve şifre soruyor
nt kullanıcı ismimi nasil  pardus kullanıcı ismim ile  eşleştirebilirim? (
Samba ayarlaında Alan adı birlestir  diye birşey var oradan yaptım ama
olmadı)

Bende  winbind kullanmaya karar verdim

winbind -u ve winbind -g komutları ile tum kullanıcıları gördüm Samba
ayarlarindan (Domain/kullanıcı) kullanıcı ekledim
ama winbindd,  sistem açıldığından otomatik olarak başlamadığı için (
winbindd start ) kullanıcı yerınde sadece pardus kullanıcıları ğörünüyor
winbindd başlangica nasıl koyabilirim ?

şimdiden teşekkürler