[Pardus-kullanicilari] DVD ve VCD

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 10:44:38 EET

Sayın Hocam
Son kernelde DVD de ses problemi dışında görüntü problemi de mevcut bu gün
tekrar kaffeine ni sorunsuz çalıştığı .....4-64 çekirdekli sistemi tekrar
kuracağım onda ses ve görüntü problemi yaşamamış tek problem Cd DVD Combo
Wrighterde vcd ve dvd leri oynatabilirken DVD leri Comboda VCD leri cd
wrighter de seyredebiliyordum.Son çekirdek ve kaffein güncellemesinden ve
güncellemeleri tamamladıktan sonra ...4-64 çekirdekli bölümde yükselttiğim
...5-66 çekirdekten geriye dönüp ...4-64 çekirdeklede başlatsam da netice
alamadım tahminim son kaffeine güncellemesi veya xine dosyasından
kaynaklandığı. çalışmalarınızda kolaylıklar.İyi günler

10.12.2006 tarihinde Ismail Donmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış: