[Pardus-kullanicilari] webcam

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 00:21:04 EET

Ä°yi geceler,
Elimde sony trv33 dijital video kamera var, daha önce de  bu aygıtı
usb-webcam olarak kullanabilme konusunu gündeme getirmiştim.
Kino ile bu kamera dan daha önce kaydettiğim görüntüleri dvd ve avi haline
getirebiliyorum (1394 protokolü ile). Bu gün programı kurcalarken aygıtı
kamera moduna aldığımda kinonun gerçek zamanlı capture yaptığını gördüm ve
birden webcam olarak kullanabilme umuduna kapıldım (1394 protolü ile, çünki
xp de bu yolla webcam olarak kullanabiliyordum), ancak başaramadım.
Ellerinde digital video kamera olanları webcam arayışından kurtarabiliriz.
Fikri olan var mı?

--
Önce sağlık!
Sonra mı?...