[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağ arama

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 00:13:03 EET

09.12.2006 tarihinde Kayra Akman <ckakman at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,
>
> Zaten oradan yaptığım ayarla kablosuz ağ geçidine bağlanabildim. Mesele
> her seferinde oralara gitmeden bu işi sistem çekmecesidnen yapmak. Benim
> bahsettiğim programlar sistem çekmecesinde duruyor ve örneğin
> laptopunuzu okulda ya da dışarıda bir yerde açtığınızda etraftaki
> ağlardan birine hemen bağlanmanızı sağlıyor. Windows'u ve MAC'i geçtim,
> artık hemen her GNU/Linux dağıtımında da artık bu işi yapan
> uygulamalardan birkaçı var.
>
> Sorum (aslında bu listeyi takip eden geliştiricilere daha çok) bunlardan
> [...]

istediğinizin büyük kısmını yapacak bir uygulamanın paketi mevcuttur. bunu
alfa serisinde
kullanmak zorunda kalmıştım. etraftaki kablosuz ağları tarıyor, şifre
durumunu ve
sinyal seviyesini gösteriyor. ama sistem çekmecesine yerleşmiyor.
network-manager
çoğu özelliğe sahip olunca bunu kullanmama gerek kalmadı. contrib deposundan
inşa edip kurabilirsiniz, buyrun:

sudo pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/contrib/applications/network/wlassistant/pspec.xml
sudo pisi it wlassistant*.pisi