[Pardus-kullanicilari] FTP indirme hızı

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
10 Ara 2006 Paz 00:11:44 EET

bir defasında okulda beni sınırlayanın kablosuz bağlantının tavanı olan 54
megabit olduğunu hissetmiştim işte o zaman insanlar niye para verip 125
megabit  hızında kartlar alıyorlar soruma cevap bulmuştum ve nedense ertesi
gün kablosuz bağlantıya şifre geldi oysa ben sadece pardus indirmiştim. Bana
kalırsa ukame üyesi her üniversitenin ftp sunucusunda pardus olmalı...

10 Ara 2006 Paz 00:06 tarihinde, Ömer F. USTA şunları yazmıştı: