[Pardus-kullanicilari] kullanılabilir disk alanı

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 22:12:08 EET

/var/cache/pisi/packages dizininin içeriğini boşaltırsanız baya bir yer
açılmış olur. Ama bunu yaptığınızda son yüklediğiniz paketlerin yedek olsun
diye bekletilen pisi paketleri silinir. Böyle bir yan etkisi olur. İşin
kötüsü yeni sürüm indirince eski paketler de kalıyor.

Bunun için bir python programı yazmaya kalktım ama programların sürüm
numaralarnın yazılışının belli bir standarda bağlı olmadığını görünce büyük
bir hayal kırıklığına uğradım. Program tüm pisi dosyalarını tarıyor, aynı
kök isme sahip olanların içinde en büyük sürüm numarasına sahip olanı
bırakıyor, diğerlerini siliyor. Ama standart olmayınca yarım bıraktım. Eğer
böyle bir programı yapabilecek çıkarsa baya iyi olur =)

09.12.2006 tarihinde Hüseyin Kaya <huseyin34 at gmail.com> yazmış: