[Pardus-kullanicilari] FTP indirme hızı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 21:32:33 EET

104-105Kbit/sn ile download ederken 2-3 gündür 24-30 Kbit/sn lere geriledi
depodan indirdiklerim ve güncellemeler ya hatlardan ya da telekomdan
kaynaklanıyor olsa gerek bu gün birde çalışan CD indirim dedim 4 saattir
esir ancak %99 a geldi.İyi çalışmalar

09.12.2006 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: