[Pardus-kullanicilari] kablosuz að ve çevirmeli baðlantý hakkýnda

yucel turk yucelturk2000 at yahoo.com
9 Ara 2006 Cmt 20:00:36 EET

ac97 soft v 92 data faks modem with smartcp çevirmeli modemim var pardus tanımadı yada ben anlayamadım ağ yapılandırmada aygıtı göremiyorum çevirmeli ağçalışmıyor ayarlarını yaptığım halde

  kablosuz ağa  bütün ayarlarını yaptığım tarama listesinden taratıp windowsun girip bağlandığı yani şifresiz olan bir ağı seçip uygula dediğim halde bağlantı yaamıyorum(şifresiz olduğunu windowstan girip bakarak görüyorum pardusta anlayamıyorum)

  ayrıca kablosuz ağın şfreli olu olmadığını nasıl anlarım ve bağlanıp bağlanmadığını göremiyorum sadece firefox açıp sayfalara giremiyorum bütün ayarlar otomatik elle ıp atamıyorum
  cevap verecek olan yok mu?

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com