[Pardus-kullanicilari] matlab derleyici

cihan kaya kayacin at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 18:35:05 EET

üniversitede yok. arkadaşlarla matlab çalışmaya başlayacaz. onlar windows
kullanıyorlar, haliyle onlar için sorun yok. bende linux sürümünü arıyorum.
mathworks firması linux için matlap çıkarıyor fakat paralı. 30 gün deneme
sürümü var zannedersem.

09.12.2006 tarihinde Kayra Akman <ckakman at gmail.com> yazmış: