[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajının içeriği Permission denied

borsbey borsbey borsbey at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 14:51:47 EET

arkadaşlar bi türlü derdime çağre bulamıyorum.
dosya deposundan xp deki dosyalarıma ulaşmak istediğimde ""Permission
denied" uyarısı alıyorum.
hem web ten yardım aradım hemde bu mail grubundan yardım istedim ama nafile.
son kez bu konu  hakkında bilgisi olan arkadaşlar dan yardım istiyorum

işletim sitemi bilgisi

İşletim sistemi :  Linux  2.6.18.4-64  i686
Kullanıcı : borsbey at pardus
sistem : Pardus 2007, RC
KDE : 3.5.5

arkadaşlar bu sorunları aşamassam tam olarak pardusa geçişim
tamamlanamıyorum yani windows tan kurtulamıyorum.