[Pardus-kullanicilari] ses çıkmıyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 13:44:09 EET

09.12.2006 tarihinde Hüseyin Kaya <huseyin34 at gmail.com> yazmış:

> merhaba ..bir dizi güncellemeden sonra ses çıktısı alamaz oldum...
> ne yapmam gerekir? yardımcı olursanız sevinirim...

ilk olarak kmix teki karıştırıcıların ayarlarına bakabilirsiniz. orada
kapalı olabilr.
ayrıca herhangi bir webcam takılıysa bazen onu ses kartı olarak görüyor.

bu ikisi de tamamsa konsoldan root olarak alsaconf komutuyla ses kartınızı
tekrar tanıtmayı
ve ardından ilk komutu takiben alsamixer komutuyla karıştırıcılarınızın
ayarlarını düzenleyebilirsiniz.

geçen gün bende de sadece sol hoparlörden ses çıkıyordu. alsamixer ile
baktım ki orada
sağ taraf kapalıymış. tab ve ok tuşlarıyla "surround" kısmından bunu açınca
düzeldi...

biraz karıştırın bakalım bir sonucavaracak mısınız?

kolay gelsin...