[Pardus-kullanicilari] Permissions denied

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
9 Ara 2006 Cmt 12:25:26 EET

Sinan Canan wrote On 09-12-2006 12:06:
> Merhaba,
> Konu 1. Evde ve isyerimde pardus kurdum; isyerinde (bir kac kozmetik olay disinda) sorunsuzken, evdeki kurulumda, windows'un yuklu oldugu disklere ve diger yedek sabit disklere bakmak istedigimde "Permissions Denied" denen bir hata mesaji cikiyor.. Disk iceriklerini goremiyorum, baglanamiyorum.
> Mesaj arsivinde anahtar kelimelerle yaptigim aramalardan bir sonuc alamadim, o yuzden yaziyorum.. Muhtemelen basit bir ayarla ilgilidir ama, nedir o :?)

Mesaj arşivinde bu sorunun çözümü çok fazla sayıda var. Yine de ben
yazayım. Pardus' unuzun RC Sürüm olduğunu ve ntfs-3g desteği ile
geldiğini, bu paketin kurulu olduğunu varsayarak (değilse lütfen
yükseltin çözülecektir zaten), bağlamak istediğiniz diske sağ tıklayın
ve seçenekler arasında otomatik bağla (mount) seçeneceğini aktif edin.
> Konu 2. Daha once M-Audio ses kartlari ile ilgili soru yazan arkadasimiza birinin cevap vermesini ben de dort gozle beklemekteyim :))
>
> Konu 3. Windows altinda cok daha yuksek ekran cozunurlukleri ile calisabilirken, Pardusta neden en fazla 1280'de kaliyorum? Hata bende mi yoksa bu da sinirliliklardan biri midir?

Gerek Pardus forumunda, gerekse bu listede bunun da cevapları var. Ekran
kartınızı doğru tanıtıp gerekli ayarları yaparsanız sorun olmaz.